Aku dan Dia

Aku dan Dia
sayang kamu sepenuh jiwa

Friday, December 4, 2009

Pc Fair....

Td lps keja aku ngan sorg lg kawan kat opis.. pegi jalan2 kat pc fair.. kebetulan dekat je ngan opis kami. jalan kaki jek la.. tp penat nya.. walaupun selalu ade pc fair dn dekat je ngan opis. tp xpernah sekali pun aku jejak ke sana.. sbb xtau nak cari apa. dan ari ni ade sesuatu yang membuatkan aku sampai kesana.. dah lama duk usyar .
tujuan aku nak servey2 broadband.. nak tgk apa yg ok apa yg tak.. tp aku jugak dah nekad.. nak beli celcom. memandangkan kt kg blh acess. dan hasilnye ptg tadi aku dah register celcom broadband.. dan skrg aku dan blh online dr umah, blh bersiaran dr rumah.. sblm aku cuma curi2 berblogging kat opis.. tp bila cuti aku xleh nak online.. skrg aku dah blh bersiaran dari umah.. thank u celcom..

No comments: