Aku dan Dia

Aku dan Dia
sayang kamu sepenuh jiwa

Monday, December 14, 2009

Hari ini..

apa citer kat opis ari ni..
citer best gak ari ni.. sbbnye bos aku cuti..( x baik nye aku ni kan?) ehehe.. dan lagi satu citer sedih kat department aku ari ni salah sorg kawan aku kat seksyen kami, ilah henpon.. dah lama dah xde perkara mcm ni,.., xtau laa mcm mana,. sian kat kat dia, dah bdn x sihat pas2 sedar2 henpon xdok.. sabar yee dayah..
pg tadi aku bgn awl.. masak mehon goreng bwk bekal.. dah lama aku x bwk bekal.. mals.. tp sekarang dah xleh nak turun minum kena laa sekali sekala masak.. tp aku susah gakk.. sbb nye aku yg malas nak bgn awl.. lg pulak aku ni x brpa cergas kat dapur.. tp pg tadii aku berjaya laa.. hahaha.. tengahari kami lunch kat NZ .. sebelah opis kitaorg tu.. aku makan roti nan planta.. itu jee laa ari ni nye citer

No comments: