Aku dan Dia

Aku dan Dia
sayang kamu sepenuh jiwa

Wednesday, December 9, 2009

Losyen Halia..

Balik keja ptg tadi aku singgah jap kat ampangpark.. nak beli losyen halia, xtau laa nape ngan badan skrg ni byk sgt angin.. betul jgk mak cik ari tu ade ckp badan aku byk ngan angin... ibuangin lagi.. tapi ade ke ibuangin.. mungkin ade.. aku je kot yg tau.. pantang perut kosong sikit.. mesti sebu.. sampai ke kepala sakit.. kalu mkn lps tu pun xrase apa2 pun.. ari tu mak cik tu bg ubat tp aku x lalu nak telan.. mukla ok tp bila berenti jap.. pastu nak sambg balik xleh nak terima dah.. Tda aku dah beli leyen halia extra.. harap2 ok laa..
skrg pulak xleh kuar minum pagi.. cuma blh minum kat opis jek.. tp yg jd masalah department kami tu ramai.. kalu nak mkn kat pantry kul 10pg lum tentu blh mkn.. nak mkn kat mej a.. xsesuai laa tempat dia open sgt.. kalu org lalu terus nampak.. segan laa pulak.. masuk angin lagi laa bdn aku ni.. dah tu pulak peel ni kalu x sarapan xleh wat keja.. hahaha.. mcm tu laa aku.. mkn byk tp x bsr2..
bermula esok kena laa bawak bekal.. xpun tapau,... kena bng awal laa nampaknya.. tapi blh ke?? org kata alah bisa tegal biasa,,, nak try gak ni.. bawa breakfast pg2.. harap2 jadi laa ya...

No comments: