Aku dan Dia

Aku dan Dia
sayang kamu sepenuh jiwa

Thursday, December 24, 2009

Minggu Stress..

last week masa cuti awal muharram aku dah syok jalan.. cuti 3 ari aku duk jln ngan sepupu jek.. sekali start minggu ni.. keja byk mak aii.. aku pun dah agak dah mesti aku byk keja sbb kwn opis aku tu balik saraawak samapai new year.. dah minggu ni lak mula nak tutp akaun thn 2009. jadinya byk laa sikit waran2 yg perlu aku buat.. sebbaik aku pun dah pernah duk usya 2 keja dia.. so blh laa aku buat slow2 sambil merangkak.. sambil2 tahan telinga. bila ade yg berckp entah apa2.. sabar jee laa.. Isa pun dah pesan apa2 hal call je.. tp bila bz mcm ni aku suka.. sejujurnya aku ckp.. bila kita wat keja, tanpa ade gangguan dr org yg x sepatutnya dan kita blh buat keja . semua keja akan jd mudah.. dah lama aku x bz.. selalunya akuu gelak2 je tgk member sebelah byk keja.. tp niat aku baik jd keja yg aku buat pun di permudahkan.. alhamdulillah.. ari selasa nama aku naik utk ke perhimpunan hari inovasi kementerian, mulanya aku xmo pg, tp nama dah naik, x aci btl.. bila org kata aku je x sibuk.. pdhal org yg ckp tu pun x sibuk gak.. balik tengahri keja dah menunggu, sakit kepala mula menyerang, kul 6 aku blh balik umah, xleh nak ngadap benda tu dah..
dan smlm ktorg blk kul 9 malam. slpa semua bil2 ditgn settle di peraku. dah peruntukan yg tersalah faham antara bhg kew dan Pse selesai.. aku betul2 puas hati sbb jumpe kt mana silap benda tu w/pun bkn aku yg buat tu.. gigih bca report, gigih buka file, akhirnya semua tu settle..
dan smlm jugak.. aku stress ngan seseorang, aku pun x tau, mungkin jugak aku je emo, ( biasalaa bulan tgh mengambang ) sbbnya aku btl berharap nak jupa dia sbb dia ada kt Kl,, tup2.. lain lak jdnya.. makan aku pikir dia pun x mo jumpe aku,, entah2 x ingat kot.. xpe laa. tp smlm aku btl2 terasa hati ngan dia..
hari ni pulak.. kami masing2 seronok, duk gelak2 jek,, aku lak sempat kuar tengah hari gi ampang park.. saja jee pusing2.aku pun habis kan keja yg blance smlm.. filing je x sempat lgi.. minggu dpnn laa,, nak print dan susun semua waran2 yg dah siap. nanti ade lgg yg bising kata ade org x wat keja..
malam ni insya allah kami bertolak balik terengganu. doakan aku selamat sampai dan selamat balikke KL semula.. baju x hbs packing lg ni.. sempat lg ngadap lappy.. hehehee.. teman setia aku sejak sebulan nii. k laa nak samb kemas nii..

No comments: