Aku dan Dia

Aku dan Dia
sayang kamu sepenuh jiwa

Tuesday, December 15, 2009

ISHQ...

Tiba2 je aku tgk info kat astro ade citer ishq mlm ni.. apalagi layan laa gak.. sambil duk update blog aku ni.. Byk nostalgia nie.. best jee bila dgr lagu dlm citer ni.. xbyk sikit blh laa senyum2 sorg.. gelak2.. Bila tgk Filem ishq ni.. terkenang aku zaman masa belajr dulu2.. masa tu popular sgt ngan filem hisdustan.. kami and teh gang pun sama laa naik tgk citer industan.. Ingat masa tu.. ktorg duk 2 org sebilik.. bilik lak dekat2.. bila mlm minggu bilik aku ngan As jd port.. port tgk Cd industan kat komputer... Roommater aku yg punya.. Si As.. kebetulan kami satu kelas.. (aku duk haram kat bilik dia ni) sbbnye aku kena duk sorg .. dia pun duk sorg.. jadik akupindah duk ngan As.. bila dah satu kelas.. kawan2 kami punn sama laa satu kepala.. mlm minggu compom bilik kami penuh.. blh tidur sapa kul 4 ke 5 pagi.. tp aku lak biasa laa. derang je yg tgk aku bantai lena.. hehehe... jgn xtau kami pernah kena serbu ngan warden pasal bising.. hehhehe.. aku rase masa sem tu yg paling best.. mana x nyee bila nak gi makan. kuar bilik terus jerit nama2 member.. terjongol kepala.. kami satu floor.. As, k'za, Wan, Lia, Watie, Syuhadah je jauh sikit blok sebelah.. Wani pun sama blok dkt tp kompleks lain2.. tp kami still kamceng.. masa exam study bagai nak rak masing2 xkuar bilik.. satu lg hal masing2 tuala kat ats kepala.. sbb ? nye xnak apa yg dihapal tu kuar.,.. logik tak? tp mcm tu laa kami..
skrg slps 10 tahun.. aku masih rapat dan selalu jumpe ngan K.za jee,, kebetulan kami mmg rapat sampai habis belajar lps 2 sem aku duk ngan As.. aku duk ngan k'za masa thn akhir.. (masa ni plk dia yg duk haram ngan aku.. )kami tukar roomate masing2.. betulan kot roomate kami satu kelas.. untung laa aku.. hehehe.. k'za pun dah ade sepasang anak.. Wan lak masih single nun jauh kat sarawAK.. last jupe dia masa awl thn 2009 aritu.. masa dia nak posting.. selalu gak tanya khabar.. hopely x lost contek ngan ko ya wan.. (kalu jadik mu trn KL minggu dpn leh laa kiter jupe kan?) As last sms dia bln 5 ari t u kot.. pun dah dpt sepasang.. jodohnye ngan classmate kitaorg.. Ramai gak kawan yg duk Kt Kl ni.. sblm ni pernah jupe ngan saerah.. dah laama x contek.. last contek dah ade 2 boy.. syuhadah.. jadik nurse.. dah ade sorg anak.. agak2 bila kiter seme ni blh jupe balik kan? maklumlaa slps 10 tahun.. dah terlalu lama.. masing2 dah ade komitmen masing2.. tp setiap kenangan tu kitaorg akan kenang.. syok jee kan.. bila jupe duk gelak2 bila duk citer balik>.

No comments: