Aku dan Dia

Aku dan Dia
sayang kamu sepenuh jiwa

Monday, June 8, 2009

Terlerai sudah rindu dendam

x dapat nak bayangkan betapa seronok nyeee aku dapat balik kg slps 3 bulan xdpt balik kg.. terlerai sudah segala rindu dendam. ari khamis lepas aku halfday.. jumaat aku cuti.. knp? ade kenduri kahwin kawan aku 6/6/09. tp itu bukan yg utama.. yg paling penting sbb aku dah lama x balik kg.rindu yg teramat.. kami gerak balik kg dlm kul 3. sampai umah kul 10 malam. lama jugak.. abang ngantuk sgt maklumlaa tenghari.. beberapa kali berhenti rehat + makan. tp aku byk tido jee sepanjang jalan lagipun abg dah ade teman. adik bongsu aku ikut balik skali. dia yg nak balik mulaanyaa. aku pun pujuk laa cik abg sayang tu nak balik gak... tp syaratnye dia punnak balik gak.. apa lagi suka laa aku.. x perlu bersusah payah balik ngan bas balik ngan keta laa skali. lgi jimat aku rase kalu nak compare naik bas bila ramai2.. tambang bas je dah RM40/person sehala. +-*/ semuanya 240. naik keta lagi save isi minyak x sampai pun 200 pastu pulak blh jalan2 lagi... itu yg penting bila balik.. semua tempat nak pergi.. samapi pilot pun merungut. dah cuti kami kali ni penuh dengan kenduri kahwin.. 3 hari berturut kitaorg makan nasi kenduri. samapi x sempat nak makan ngan family... nak wat macam mana musim cuti sekolah. dah musim ni jugak laa org nak kawin.. smlm ktorg balik KL kul 3ptg tu pun slps gi kenduri.. sepanjang jalan jammed. dan perjalanan kami kali ni meriah sbb penuh keta.. aiman ikut aku balik KL.. duk dgr cerita dia sepanjang perjalanan tu.. kul 12malam baru sampai kat umah... penat. letih, sakit kepala semua ade.. tapi aku dtg keja jgk ari ni.. dan minggu ni ade org tunggu aku balik keja.. yg pasti buah hati aku ade kat sini.. tp sian kat my mum ngan my dad tinggal berdua jee kat kg.. xpe yee kejap jee.. lgpun minggu dpnn aiman nak sekolah balik. oklaa n3 lain esok laa. ari ni lupa bawa kamera... nak upload gambar Kawan aku kawin sabtu lps.... nak samb buat keja lak ni... daaa...

No comments: