Aku dan Dia

Aku dan Dia
sayang kamu sepenuh jiwa

Thursday, June 18, 2009

Soalan cepu emas

Sabtu ni nak balik teluk intan.. dah dkt sebulan x balik sana last balik masa sblm gii langkawi aritu.. pastu x balik2 lagi.. balik nanti jenuhlaa aku nak jawab soalan cepu emas dari Mak mertua dan ipar duai yg lain.. agak2 korang laa apa laa soalab tuu.. mesti ade yg tahu.. sbb aku dan suami memang mengharapkan itu. Tp kehendak tuhan mungkin belum lagi utk kami. atau masih ade kekhilafan. soalan itu akan ade kemana2 pun kami pergi.. semua org tanyakan itu.. kami lebih2 lagi harapkan itu.. setakat ari ni aku mampu tahan apa org ckp.. slps ni aku pun x pasti sejauh mana tahap kesbaran aku utk hadapi nyee... insyallah akan ade rezeki kami slps ini..

3 comments:

eyza said...

eyza rasa eyza tau soalan aper tu... eyza pun sama awak.. dah jenuh nak menjawab..tambah2 plak baru ni pakcik eyza yg baru kawin bln 2 tahun lepas dah dapat baby..kkdg geram kan ngan org2 yg rajin bertanya ni..benda ni bukannya bila kita kata nak terus jer ader.... kkdg rasa cam diaorg ni x percaya ngan ketentuan Allah jer... eyza lagi sedih..dah dekat 2 tahun dah kawin... kkdg aper yg buat kita bengang sbb org2 yg bertanya tu suka membandingkan kita ngan anak dia... mmg geram.... tapi nak buat mcm mana.. sabar je la... sama2 la kita berdoa..moga2 ade rezeki utk kita satu hari nnt... xmo sedih2 tau... :)

ryani said...

buat bodoh je mah...yan ni dah 5 1/5 thn...ape kes diorg nak tanya lebey2?? ni semua keje Allah..dia blom nak bg lagi...bknnye kita x penah usaha..kita dah usaha setakat terdaya...bosan betul dgn mulut2 org yg suka bertanya ni...mujurlah family yan jenis memahami..family abg pun ok...kdg2 ada jugak sedara mara yg mulut cabul..dia laser2 dgn kita, kita jwb je ni keje allah..mesti terdiam punyelaa...

ASMAH ANIZAN said...

insyaallah.. lps ni kena jawb macam ni gak laa jawabnye.. biar diaorg paham kan??