Aku dan Dia

Aku dan Dia
sayang kamu sepenuh jiwa

Tuesday, June 9, 2009

Selamat Pengantin Baru

Selamat Pengantin baru dik... semoga berbahagia ke akhir hayat.. dapat anak2 yg soleh dan solehah.. nanti send gambar sanding kat akak yaa.. kan ari tu x sempat nak tgk adah sanding... bila lagi kiter boleh jumpe?? tunggu adah duk KL dulu.. cepat dapat tukar semenanjung deh.. kalu duk Kl blh le kiter jumpe selalu...
Ni masa balik Kg last week pegi kenduri kawen kawan aku masa sek Menengah dulu.. Nor Saadah namayee.. Mengajar kat Sarawak.. kawin ngan org besut gakk.. senanglaa nak balik kg masa raya... masa sampai adah tgh make up.. x sempat nak tunggu sanding sbb kena balik cepat.. so xde laa gambar sanding nyee ade gambar adah sorg jee... sempat jugak jumpe ngan junior2 lain masa kat SMAM dulu.. dan aku sempat jugak jumpe che' chik.. mak andam aku mas kawin dulu.. Adah pun ambik pelamin kat AZ Bridal jugak... Dah Agak lama jugak x jumpe ngan che' chik.. dan aku pun berharap dpt jumpe dia kat situ. rupenye mmg kami jumpe.. kitaorg ni dah macam sedara dah.. mmg dia selalu dtg umah cume aku jee yg xde... x sempat nak ckp byk.. tp puas hati dpt attend majlis kahwin adah.. agak terkejut adah tgk aku dtg.. sbb dah bgtau x leh balik tetiba muncul kat depan mata... ni jee gamabr yg sempat ambik..
Ni laa pengantin nyee .. NOR SAADAH



Seperti biasa aiman akan ikut kemana saja aku pergi


Sempat bergambar ngan Che' Chik.. Mak Andam 'KAMI'

No comments: