Aku dan Dia

Aku dan Dia
sayang kamu sepenuh jiwa

Thursday, June 18, 2009

Ramai x de kat opis..

lamanye x update.. xtau nak tulis apa.. susah sikit skrg sbb bos duk dpn.. xle nak mengelat laa... so ari ni bos meeting kat putrajaya.. tinggal beberapa org jee yg ade.. lgpun hari ni start MAKSPEN kat UPM serdang sapa ahad ni.. ramai jugak staff kewangan yg terlibat...so blh laa ngelat sikit... kalu bos tau ni mati aku... Report dah dpt so aku kena siap kan penyesuaian laa pula.. ni bln ke2 aku buat penyesuaian.. dulu2 xpernak terpikir pun kena wat keja ni.. tambah pulak akaun amanah.. lgi haru.. semua benda aku kena belajar.. pening gak kepala aku.. tp semua tu aku terima sbg cabaran... alhamdullillah blhh la buat sikit2.. byk yg aku kena bljar 2 bln ni..
Tahun ni aku x terlibat ngan MAKSPEN.. entah laa sejak 2 menjak ni.. mals nak ikut program macam tu. masa pemilihan hari tu aku x leh gi. so xleh arr masuk.. selamat berjaya kepada kontinjen JHEOA utk MAKSPEN thn ni..

No comments: