Aku dan Dia

Aku dan Dia
sayang kamu sepenuh jiwa

Friday, June 12, 2009

Penyakit M melanda

aku pun x tahu knpa tiba2 minggu aku di landa simptom 'M', apsal ekk.. adekah kerana mood duk kat kg masih ade.. lastweek kan balik trg.. ahad balik KL. isnin ngan selasa keja tapi rabu aku cuti lagi sehari... nak cari barang-barang untuk majlis kahwin adik julai nanti.. dah alang2 kakak ade kat sini. beli laa terus.. bak kata org berdua lebih baik.. senang nak pilih. kalu sorg mesti Boring gilerr??? tp masa isi borg cuti lakk aku bengang jee... blh pulak nak tanya KENAPA nak cuti.. padahal aku ni bukan selalu sgt pun cuti... kadang-kadang je.. dan aku pulak bukan jenis org yg suka EL @ MC. bagi aku selagi terdaya slagi itu aku pegi keja... + pulak duk umah pun sorg2 gak.. aku kira soalan itu x patut.. nak compare dgn org yg selalu Mc memanjang tuu... bila sesekali nak cuti pun byk reason nak kena reserve... susah gak skrg ni duk pkl depan2 bos... x suka laa.. dan persekitaran keja pun x berapa memberangsangkan minda.. ni dah melalut dah nii... tp.. bila balik keja ari khamis keja pulak blh tahan byknyee... tensseen jadiknye... skrg pulak dah xleh nak kuar minum.. so xde masa laa bergosip ngan kwn2..
pasal keja lakk.. bila aku buat asyik x betul jee.. x dpt figure yg betul laa.. itu yg menambahkan lagi kebosanan aku skrg.. kena tunggu minggu dpn kena kaji balik semua benda... paham betul2... susahnya bila dpt keja yg x tau apa2 nii... Tp sebagai orang bawahan SYNP laa.. ok laa dah dkt nak balik nii.. minggu ni balik cepat jee... sbb ade yg menanti kat umah... tp minggu ni jee.. Esok aiman nak balik kg dah.. dah xde org nak gaduh dah... ok daaahhhh

No comments: