Aku dan Dia

Aku dan Dia
sayang kamu sepenuh jiwa

Monday, August 3, 2009

Isnin yg memboringkan.............

kalu ari isnin mmg boring ker... ker aku je yg rase macam tu...selalunye aku suka ari isnin.. dah laa aku dtg awl ari ni nak semangat ari isnin.. tp beberapa perkara yg membuatkan aku bertambah x der mood + boring. kenapa?? .......
  1. Ari ni awal bulan.. so aku kena jana laporan untuk 1 bulan... nak jana x susah sbb aku cume buh tarikh je..beberapa minit benda tuh dah siap. tp time nak print report nyee.. bercinta nak menunggu,, dah laa printer aku ni byk songeh pulak pagi2 nii... xde toner laa... dah laa aku dah print 100pages tetiba berbelang2 yg kuar... tension..... membazir tau,... tenaga. paper duit kerajaan pun meembazir... sebaik kertas kat opis aku ni byk... kalu kena mcm last month kertas kena catu..menangis laa aku.... angin jeee... pastu kertas lak tersangkut.... mcm laa printer ku pagi nii.... saja nak mencabar tahap kesabaran aku yg semakin tipis nii... laporan pulak mmg byk giler 450 pages... dah laa xleh nak printer serentak.... sabar asmah sabar...
  2. x ramai yg ade kat opis... so kena laajg operator yg bertauliah.. nak jwb segala bagai soalan org.... x suka arrrrr....
  3. pagi2 lagi org dah suh buat keja org...... bab yg mmg aku xsuka... keja aku xpernah org nak kisah...
  4. sejak 2 menjak ni tahap keseronokan bekerja dah kurang... mcm mana nak buat....
  5. aku dlam di lema, sekali rase mcm nak balik kg sekali rase mcm baru lg balik kg, cuti xdok... tp rindu aku kat aiman x tertahan rasenye....bila dgr suara... mcm nak nangis jeerrr.. bila pulak dia sibuk duk nanya bila nak balik???
  6. lagi satu sbb aku x siap lagi buat penyesuaian... lagi satu vot aku x balance2.. dah habis cari... tp x jumpe..... sapa2 blh tlg aku...

Aku rase skrg mmg x best arr... sbbnye aku x minat sgt pasal akaun ni walaupun aku mmg org kewangan tp kalu psl aku ni aku fail... mmg x reti sgt..buat keja sblm ni mmg best sgt.. byk benda aku blh belajar walaupun keja aku tu ade due date.. tp seronok tu ade.. keja skrg nii xtau nak ckp....

No comments: