Aku dan Dia

Aku dan Dia
sayang kamu sepenuh jiwa

Friday, July 31, 2009

Jom Makan Free

Macam menarik jee... tp ini untuk warga terengganu yang menetap kat KL dan selangor jee tau.. PESAT ni adelah persatuan untuk anak2 terengganu yang duk di perantauan nii.. dah lama dah PESAT ni ade.. aku pun sejak mula2 duk KL ni dah mula join.. tu pun nasib baik ade sorang akak kat opis aku nii dia salah seorg AJK PESAT.. so aku pun jadilaa ahli nye.. kalu idak aku pun x tau pasal pesat ni.. dah lama x join aktiviti diorg.. tetiba kak Sharifah tinggal mesej suh aku cal dia balik.. dan jawapannyee jom datang makan2 free ::
Tarikh : 01 Ogos 2009
Tempat : Tempat letak Kereta B, Stadium Bukit Jalil
Masa : Pukul 6 Ptg hingga 10 malam.
so kepada semua warga terengganu.. anda adalah di jemput untuk turut serta majlis ni.. semua makanan terengganu, serta buah dan segala makanan yg terdapat di terengganu blh ade makan kat sana.. nak join persatuan ini skali pun blh.. diorg selalu buat event yg best2 gak.. aku pun pernah jion program kat tasik perdana bersama sultan terengganu, makan malam, jamuan hari raya. dan sambutan untuk setiap event tu mmg best...

No comments: