Aku dan Dia

Aku dan Dia
sayang kamu sepenuh jiwa

Monday, August 3, 2009

Rindu kat budak kecik ni


Saje jee tempek gambar budak kenit ni kat sini... dah lama x de gambar baru dia.. masa balik ari tu pun x sempat nak ambik gambar dia.. yg ade seme x cun ... xdan lorr nak ambik gambar dia.. panas sgt masa kenduri anri tu.. sibuk ambik gambar pengantin jee... kalu jdi balik minggu ni.. harus snap byk2 gambarnyee... tp kan mesti byk kan gambar dia.. sbb aku tinggal kamera aku kat sana.. pasal kamera.. tiba2 ari tu masa nak kenduri.. aku try laa godak2 kamera aku yg rosak tu.. tetiba2 hairan bin ajaib betul laa.. kamera tu dah ok... seb baik x hantar kedai.. sbb org kedai kata kalu repair dalam 2 ke 3 rat gak... selamat duit aku.. dan masa gi langkawi ari tu cik abe tu beli laa kamera yg biasa2 jee.. nak ganti kamera yg rosak tu.. alih2 jd laa 2 kamera skrg... tunggu balik minggu ni mesti aku ambik yg tuu.. dah citer lain dah nii... harap2 nyee jd laa aku balik minggu nii.. abg kata dia dah ambik cuti... ikut kan plan kitaorg nak balik ngan bas je... sbb kejap jee.. tp x tau laa.... aku rindu sgt dah ngan budak kenit niii...

No comments: