Aku dan Dia

Aku dan Dia
sayang kamu sepenuh jiwa

Monday, March 16, 2009

Tag - Fridge

Dari minggu lepas lagi dapat Tag dari Yani nii tapi entahlaa tetiba jee malas nak wat apa2. bkn apa sbb kamera aku wat hal lagik...sedihnyee...ingat kan dah ok. masa adik nak bertunang ari tu dia dah meragam . aku dah frust giler masa nak gi aritu. tp aku wat biase2 jee nak kontrol gelabah xleh nak ambik gambar.. tp magic lak aku rase kamera tu ok pulak masa majlis tuu. dia kesian kat aku kot. hehehe.. dan aku cube gak selesaikan tag dr Yan. try the best laa katakan. tp gambar x elok sgt ambik pakai H/pon jee..
Ni laa dia FRIDGE aku brand LG belinye dah lama, masa aku duk zaman2 bujang lagi. rasenye dalam 3 tahun lebih kot. xingat laa bile beli, dalam tahun 2005 ke 2006 macam tu. beli yg kecik jee sbb duk umah bujang, tapi bila dah kawin ni rase macam tak muat pulak nak beli stok makanan. xpelaa pakai dulu sblm beli lain.. lgpun umah kecik, kira muat2 laa.. mari kiter tgk mcmmana rupe Fridge aku nii...
Kecik je kan. mcm tuan punye dia laaa

kat atas.. telur ayam ngan telur masin... itu je yg ade...

kat tepi.. sos tomato, sos tiram, budu.. ni makan masa ade geng jee, kalu x xde la makan. sbb suami aku x mkn ikan, so budu pun sama laa...




yg kat atas.. penuh pulak kali ni.. dah lama x penuh Fridge aku nii.. ade kepok lekor ( sbb baru blk trg), makanan frozen, ( pun dr trg gak kalu nak try boleh lee order), ikan (bkn selalu aku beli ikan) kelapa, lauk2 lain belum masuk lg ( baru balik pasar time ambik gambor nii.. ) teentunya aku nii dah lama x gi pasar.. sbb xde kt KL, psar aku kat depan umah jee ari ahad.. kalu x gi ari ahad,, aku masak jee apa yg ade.. hehehe.. (bkn selalu masak pun aku nii)



kat sini pulak... ade cili kering blend, bawang. itu jee yg ade...

ni pulak cili padi. cili padi ni aku ambik kat kg gak. mak yg tanam. cili padi kt Kl x sedap..


ni part yg paling last, semua sayur2 jee.. bunga kobis,kacang panjang, lobak, kobis, kangkung, bayam. salad ( byk laa pulak kali ni ) tp ni belum masuk lagi dalam fridge, baru nak kemas.. kan baru balik pasar nii...

tu jee yg ade, kira selesailaa satu keja nii.. sory ye gambar x memuaskan...

No comments: