Aku dan Dia

Aku dan Dia
sayang kamu sepenuh jiwa

Thursday, March 26, 2009

Happy Birthday Aiman

saja je letak gambar ni.. ni je yg paling latest gambar aiman...xde kena mengena pun

Aiman ngan gula2nye..


Haa.. hari ni 26 Mac..

tarikh yg aku xkan lupa...
26 mac 2004, kira2 5 tahun yg lalu kami dapat ahli keluarga baru.
dan sekarang satu2nye permata bagi kami semua.
diala racun dia jugak laa madu bagi kami.
dgn aku lebih la lagi. sentiasa di hati.. rase macam kejap jee
diam tak diam
hari ni 26 mac 2009........
genap laa umur Mohammad Nadzirul Aiman yg ke -5...
dah besar dahh buah hati aku nii...

harapnyee makin cerdik.. insyaallahh...

x beli lg adiah nyee..

tak tau nk beli apa..

ikutkan aiman dia nk PS
tp aku xnk la beli PS
takut nnt x masa nk belajar la plk..
yg x bestnyee kalu nak ps jee mintak ngan aku..
ngan ayah ngah,ayah chik, paksu dia x pulak mintak....
dan sekarang tinggal aiman ngan umi jee kat umah..
dia dah mula buat ayat sedih dah ngan kitaorang...
xde sapa nak layan dia dah.. ayahngah dah x sayang dia.. paksu dah duk KL..
sian aiman... xpe atuk,nenek, umi ade... nak layan aiman...
apapun kitaorang semua sayang aiman.. nanti bila aiman besar nanti mesti
aiman faham... mesti aiman tahu kan... aiman kan budak cerdik.. budak baik.
dan kami semua SAYANG aiman.
Lastly... Happy Birthday aiman.. semoga jadi anak yang soleh dan sentiasa
mendengar kata.....
tunggu makteh balik kita tiup kek yaa...

No comments: