Aku dan Dia

Aku dan Dia
sayang kamu sepenuh jiwa

Monday, March 16, 2009

Selamat Bertunang

Pada 9 hb mac aritu, telah berlangsung majlis bertunang adik bongsu aku. dah besar adik aku ni rupenya. rasa macam kecik jee lagi.bakal adik ipar aku org kuala terengganu. kitaorg semua gerak dalam kul 10 pagi. 5 buah keta lebih kurang 20 org jee.. sedara2 jee.. siap semua nye dalam kul 1. semua nak cepat. rundingan pun mudah jee. hantaran, bila nak kenduri, semua nya ditetapkan kemudian.. layan je gambo kat bawah ni...
Ni laa... Bakal adik ipar aku, Zulaikha..




Acara sarung cincin, Mak aku le yg sarungkan
ni laa hantaran dr kami, 5 berbalas 7. semua nye ade yg buat, tp ending touch up aku lee.. aku kan suka bab2 touch up dan tukang sibuk.
bekas cincin ( hasil keja aku ngan my sis)


Pulut kuning a.k.a pulut semangat, kalu kat x tempat kitaorg ni mesti ade, ( mak sedara aku yg buat )



Buah.. ni pun aku ngan my sis yg siapkan.


Sireh Junjung......





Kain pasang, sponsor by aku lee tp My sis in law yg siapkan..
hantaran belah pempuan xsempat nak snap.. kalut ngan si aiman. dia demam pulak aritu...ini jee gambo yg ade. gambo aku pun xde... masa balik aku pusing2 kat pantai teluk ketapang, pastu beli kepok lekor. beratur sampai 1/2 jam.. tp berbaloi sedapppp...sambil beratur layan jelly kelapa. fuhhh sedapp... nak pusing bandar kuala terengganu pun dah malas sbb ramai sgt orang. malas laa nak sesakkan lagi.. sampai umah dalam kul 6.00ptg... penat.. esoknyee kami nak balik KL pulak...
















No comments: