Aku dan Dia

Aku dan Dia
sayang kamu sepenuh jiwa

Wednesday, March 4, 2009

Happy Birthday....sayang...


Dah lama x update blog nii.. byk benda nak tulis tp.. malas melanda.. so aku duk2 jee.. view blog kengkawan jee...
sebenarnye sabtu lepas 28/02/08 bitrhday suami aku.. kitaorang x de laa celebrate apa sbb sabtu tu nak balik umah MIL kat teluk intan.. ptg dlm kul 2.30 gerak balik kg.. dlm kul 6 sampai kat sana... tp MIL kata nak buat makan esoknyaa.. ahad laa.. just wat makan2 jee.. semua adik beradik jee.. start makn2 kul 4.30 ptg. kejap jee sbb kul 6 kitaorang dah gerak balik Kl. jalan jammed lak tuu kul 10.30 malam baru sampai KL.


dan antara menu 2 ari tuu

meehon goreng, pulut kuning, rendang, agar2, cucur by MIL, kek coklat kukus SIL and aku??? buat2 sibuk jee




Ni jee yang aku buat brownice chocholate.. tp wat kat kedai kek.. bawa kek dr KL nii... hehehhe



Happy birthday sayang.. semoga sentiasa berjaya dlm apa pun.. hadiah?? ada lee...xdan nak g beli lagi.. dah beli kite bgtau yee.. heee ( teruk betul aku ni kann?? )

No comments: