Aku dan Dia

Aku dan Dia
sayang kamu sepenuh jiwa

Wednesday, July 22, 2009

lama x update

haii.. lama dah x update blog.. xtau kenapa tibe2 penyakit M melanda lagi.. ari tukan ade audit.. lps tu terus ilang mood nak buat n3. kalu ade pun aku cume jengah blog kwn2 semua jee.. lg pulak lps audit ari tu aku x sihat.. minggu ni pulak kena selsema pulak.. sepupu aku kata demam takut ade apa2.. kalu masin mulut dia tu alhamdulillah.. syukr sbb itu mmg yg kami duk tunggu kan selama ari ni.. cik abg pulak sekrg asyik bz memanjang.... boring jer duk bila duk sorg2.. nak letak gambar adik kawin masa awal bulan ari tu pun x de mood lagi.. aku pun xtau la knpa... keja.. macam biasa jee.. xde yg mendesak sangat.. so aku buat slow2 laa semua tuu.. lg pening bila report pulak buat hall.. nanti bila rajin aku letak gambar kawin diaorg kt sini.. tp x tau lagi BILA??

No comments: