Aku dan Dia

Aku dan Dia
sayang kamu sepenuh jiwa

Monday, April 6, 2009

Suasana baru

Aku pun xtau apa tajuk nak letak kat n3 ni... nak kata pindah... xjugak. beralih meja boleh kot... minggu lepas sekyen kitaorg sibuk duk kemas meja masing2 sbb kena alihh meja.. sbbnye kitaorag dpt sikit lagi space untuk seksyen. maka makin luas laa seksyen ni. dan semua tempat dudukk beralih.. boleh di katakan semua nya angkat meja.

Aku pulak antara yg paling jauh beralih tempat duduk.. Knp?? sbbnyee aku ni org unit akaun.. so kena laa duk sama ngan org unit akaun. sbb sblm ni menumpang kat unit kew. bila dah alih2 tu kena la duk sama unit akaun.

TP.. yg x best nye kawan bergosip pun xde laa jugak. sbbnye membeer sebelah aku tu kena pindah gak.. hehehehehehe....

Hari ni kitaorg semua start duk kat tempat baru.. sunyi semacam jee... rasa cam tepu je fikiran... teman nak bergosip dah jauh. tengok dari jauh pun x nampak dah.. nasib baik ade YM blh lee bergosip tapi x best laa x leh nak gelak laa. macam mana ya nk hadap hari2 yg seterusnya.. jadi budak baik laa aku lepas nii..

No comments: