Aku dan Dia

Aku dan Dia
sayang kamu sepenuh jiwa

Monday, April 6, 2009

Khidmatnya untuk ku hanya setakat ini..

Cam pelik je bunyinya kan.. tapi itu laa hakikatnya. ia hanya sempat berbakti utk aku selama 3 tahun jee.. cian aku,,.. rasa macam lain jee bila jalan x de kamera dalam beg.. kalu tidak itu laa yg selalu ade dalamm beg.. dan kalu balik kg.. aiman laa yg paling seronok dapat snap gambar.. macam2 aksi & gaya... tp skrg dah xde lagi dahh... nak kena beli baru niii... tapi kena tunggu dulu.. ade tuntutan yg lagi penting harus ku penuhi buat masa ni... kamera tu hanya satu keperluan bagi aku.. tapi mesti ade jugak.... hehehehe.... yang tinggal hanya kenangann...
ni laa dia Kamera aku .. Brand KODAK... dah x ingat dah model apa.. dah lama sangat dah kan.. tp model ni limited msa aku beli ari tuu... ingat lagi masa nak beli tu bulan posa.. aku redah ujan semata-mata nak beli kamera.. lenjun aku bila sampai kat kedai jual kamera nii... sampai ari ni aku kamceng ngan budak ngan kedai gambar tuu.. Zura... dia banyak tolong aku...selalu dpt special price kalu ngan dia...










skrg tengah duk usyar2 kamera baru.. bila nak beli... tungguuuu.....

No comments: