Aku dan Dia

Aku dan Dia
sayang kamu sepenuh jiwa

Wednesday, April 22, 2009

Menghilang.....

Dah Lama sgt nak update blog ni.. kenapa? aku x pasti nak bagi jawapan apa... yg aku tau... aku terlalu banyak keja buat masa ni.. last week aku gi kursus kat IPN Sabak Bernam.. seronok gak. Kursus Integriti.. Beringtegritikah aku?? hahahaha... ari ni je baru blh nak berdating lama sikit ngan blog ni.. aku terawal laa pulak ari ni.. sblm ni aku cuma view blog kawan2 jee.. itupun kalu dan... minggu ni dan hari2 yg seterusnya aku akan bz ngan keja aku,,, biasala nak kejar due date.. pastu pulak sekali dtg penuh meja.. sampai sesak nafas aku nii.. itu jee yg blh aku tulis buat masa ni... xde idea nak menulis... dlm otak aku ni penuh ngan senarai kerja2 yg perlu di siapkan... ok dahhhhh.... nanti dah selesai semua nyaa aku sambung balik...

No comments: