Aku dan Dia

Aku dan Dia
sayang kamu sepenuh jiwa

Tuesday, April 28, 2009

Rombakan Tugas

Boleh kee guna ayat macam tu.. boleh kot.. sbbnyee kitaorg kat sini semua tugas dah di rombak... bukan x buat keja. tp senarai tugas dah berubah keseluruhannya, termasuk la jugak pertukaran tugas diantara semua kakitangan di seksyen kewangan. semuanya telah diputuskan dalam mesyuarat minggu lepas dan berkuatkuasa 4 mei 2009.
Minggu depan bermulalaa aku dengan tugas2 baru aku iaitu BAJET. semua yg berkaitan dengan bajet dan sewaktu dengan nye. keja ni xde lg level 17 yg buat kat sini la. kalu kat lain tu maybe laa ade. mcmmana laa aku nak buat ni. semua keja yang kena kat aku ni aku xpernah pun tau.... nasib laa badan... dan sayonara bagi GAJI. aku dah seronok dah buat gaji ni. terlalu banyak yang aku belajar masa buat gaji ni. termasuk laa pasal servis pun kena baca sekali.. tp dah 2 tahun dah buat keja ni. mestilaa ade pertukaran tugas. aku terima tugas baru ni sebagai satu cabaran. mungkin masih banyak lagi yg akukena belajar untuk keja baru ni.. x dapatlaa nak gaduh ngan budak yg jaga PTJ aku kat AG tu.. hilang sikit stress aku nii.. selalu buat org marah.. dan minggu depan bermulanya satu transformasi di Seksyen kami.. tp soalnya MAMPUKAH AKU???

No comments: