Aku dan Dia

Aku dan Dia
sayang kamu sepenuh jiwa

Friday, January 9, 2009

Selamat Berangkat......

Ni kisah last week. lps dapat tau tarikh fly yg sebetulnye.. kitaorag decide nak antar azura ke KLIA malam sblm di berangkat. sbb time flightnye 08.00pg. kalu nak antar pg pun x sempat. Kesian jgk aku nak tinggalkan dia sorg2 kat situ. org lain semua ade family yang temankan. sedihnyee aku tgk Azura. xpe laa kan aku pun sedara ko jgkk kan. sedara se agama. nak ambik gambar pun x best. sbb cam sedey jee.. tp ade laa jgk yg sempat ktorang snap.

kul 11 pagi 5hb tu dia dah sms bgtau dah pun sampai dan dah habih taklimat penempatan. msa tu di otw ke BETUNG. Daerah baru utk Azura yang menggalas harapan negara. jadi pendidik.. kul 6 ptg dia bgtau dah selamat sampai di BETUNG. dah pegi sek. dah ade umah & dah jupe kawan. satu negeri lagik. Alhamdulillah. semua nye selamat.. 6hb bermulanye satu cabaran baru bagi Cikgu/ustazah Azura. apa laa citer dia skrg. dah beberapa ari x sms aku.. bila lagi kiter boleh jumpe ekk.. boleh jalan2,borak2, gelak2,masak2 & makan2, tu la part yg paling best kan. mesti aku akan rindu lagi saat2 macam tu. sayonara Wan Azura.. antara yg sempat aku snap



ni laa dia.. WAN AZURA.



Kami berdua


turn kami lak nak berposing... jgn marah ya wan


Kami lagik...hehehe...


tgk beg nyee... aku pun xlarat nak angkat.. maklumlaa xtau lagik bila blh balik.

Wan reqest.. suruh cik abg nii senyumm...

No comments: