Aku dan Dia

Aku dan Dia
sayang kamu sepenuh jiwa

Wednesday, January 7, 2009

First Tag

ni first tag nak jawab.. selalu tu view jee blog kengkawan.. tapi tetiba ada lak tag dari xschoolmate aku ni ryani..
tapi nak jawab soklan no 3 jee boleh takk sbb soklan no 2 tu aku dapat tag ni dari Yann..

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).
macammana ekk nak citer tentang diri sendiri nii.. apa ekk nak cakap...
  • Mmg anak jati terengganu.. tapi Kawin ngan orang perak.. hehehe.. macammana laa boleh jupe ngan orang jauh nii..
  • Ade sorang kakak. 2 abang sorg adik lelaki. teka laa kat mana aku ???
  • Dulu2 hobi Baca Novel baca majalah siap dengan koleksi lagi.. tapi sekarang dah jarang sgt beli novel, majalah pun kekadang jee.. Bz sejak2 dah kawin nii.. boleh kee..
  • Paling x suka naak lipat bajuu... kalu ade penyakit M lagi laa menjdi2..
  • Shoping... aku rase semua orang pempuan suka part nii..
  • Sayang sangat ngan AIMAN. satu2nye anak sedara. Penawar duka kami.
  • Masih menanti nak jadik Mama.. aiman dah lama tanya bila nak dapat baby. sbb dia nak jadik abang. sian aiman...
  • dulu2 cita2 nak jadik cikgu tp dah tersasar.. tup2 jadik PTQ. cariklaa sendiri yaa aku ni keja apa..
  • bukan lah orang yang penyabar. sbb tu x leh jadik cikgu kot. hehehehe
  • Setia pada yang satu.. tentunya en mohd eddy anizan. my lovely HUBBY

x leh nak tag sesape sbb x ramai kawan kat blog nii. papepun thakns yann sbb tag saya.

No comments: