Aku dan Dia

Aku dan Dia
sayang kamu sepenuh jiwa

Wednesday, January 14, 2009

Sayonara JHEOA

Jangan terkejut lak dengar tajuk entry ni.. bkn aku yang nak sayonara tapi ade sorg opismate aku kat negeri perak nii.. last friday tiba2 dapt call dari dia.. nak say bye2 katanye.. Rupe2nye dapat KPLI J-QAF. tahniah dari aku dan semua warga jabatan HQ buat Idris sbb dpt jadik ustaz. cite2 dia dari dulu lagii. dan setelah hampir 10 mencuba untuk mendapat tempat di dunia perguruan akhirnye hasrat murninye tercapai bkn satu jangkamasa yang singkat tauu.. dari zaman bujang sampai dah dpt 2 anak. tiap2 tahun apply, dapat interview, tapi thn 2009 tahun yang bertuah buatnye. dulu satu opis ngan aku dan dapat tukar balik ipoh. Sorang lagik kawan aku jadik cikgu.. maklumlaa ramai sangat kawan2 aku ni ang jadik cikgu dan ustaz atau ustazah. apa2pun TAHNIAH!!!!!!

No comments: