Aku dan Dia

Aku dan Dia
sayang kamu sepenuh jiwa

Monday, January 5, 2009

Alahai Azura

Pelik kann. tetiba lak keluar nama azura.. kalu nak tau azura ni bestfren aku masa study luu.. dah dah pun bergelar cikgu starting today.. yang membuatkan aku nak tulis pasal azura ni. aku rasa kesian kat dia nii.. citenye cam gine.. 31/12/08 last week pepagi tetiba dia sms aku ckp kena posting kat s'rwak. bila tanya bile gi? dia ckp dia tengah pening call KPM x jwab sejak dari 30hb. KPM cuma bagtu dlam emoe tu "tahniah anda di tempatkan di srwak sila tel no berikut ...... utk dapatkan tarikh & masa penerbangan". aku pun naik kesian dan aku pun mintak no ic & no tepon utk try call. hasilnye... sama jgk xder yg berjawab.. tetapi kan mungkin mmg rezeki aku kot sbb niat aku baik nak tlg orang( maaplaa yee bkn riak tp hehehe) kul 12.30 panggilan aku ke KPM berjaya di sambut oleh seprang pegawai wanita. thanks yaa sbb melayan aku dgn baik.. bila dah tanya kan semua dapat laa tarikh penerbangan pada 4 jan 09 jam 2215. dah dia bagitau ditempatkan di betong. tapi yang aku musykil kenapa semua penerbangan dari KLIA. apapala yee hanya yang terlibat jee yang tau..aku call balik ngan Azura utk bgtau maklumat tersebut.. alhamdulillahh akhirnyee.. berjaya.. conclusionnyee 1 jan 09 dia trn KL dan Transit tempat biasa laa hotel M29 di Ampang. hehehehe...susah jgk nak jadik cikgu nii.. dahla kena posting jauh2. kena lak fly dari KLIA. w/pun org tu dari semua negeri.. dan kitaorang deside nak hantar laa kawan aku nii ke KLIA smlm 4 jan 09..
TAPI???? tiba2 2 jan 09 dapat call dari KPM bgtau masa FLy berubah dari 4hb ke 5hb kul 08.15 pagii.. makkk macam mana nak buat.. tiket ambik 2 jam awal makneyee kul 6 pagi. kul brapa nak g KLIA aku lak keja 5 hb tuu.. cian lagi kawan aku nii dah laa sorang jee kat kl. xde sapa selain aku & family... keputusannyee aku kena hantar dia malamm maknenye kena tidoo KLIA.. xpe wann orang yang di uji nii selalu tuhan sayang.. tambah pulak nak berjihad fisabillillah.. kann?? eh macam ustazah laa pulak.. lain entry aku tunjukkan gambar azura..

No comments: