Aku dan Dia

Aku dan Dia
sayang kamu sepenuh jiwa

Thursday, February 12, 2009

Best friends

N3 ni Aku dedecate buat member ex-kusza luu..

dah 10 tahun berlalu..

kitaorang still contact.. kongsi suka duka... gelak tawa.

TAPIi ngan Lia & SUe dah lame x contact kan. kekadang jee sms,,

kalu ngan K'za x pernah miss.. selalu jumpe kan k'za.. baru last friday jumpe kat SOGO nak beli kasut katanya. Alahai Mak Buyong nii.. dah mengandung anak ke -2 dah kawan aku nii.. dapat adik la Farish x lama lagii.

aku jee masih menantii. sue pun dah dapat sorang.. Lia 2 puteri.. haniza pun dah sorng baby boy. As ngan Fakhruz dah dpt sepasang... Nani pun da sepasang.. seronok jee dgr org dapat baby... aku je yg masih menanti dan mencuba.... bile laa nak jadik mama ngan papa nii...

bile laa kiter semua boleh jumpe lagik eekk.. rindu ler kat korang semua.. nak gelak2 sama. citer zaman2 dulu kan.. macammana laa korang skrg ekk.. yg aku tau k'za maintaain jee slim w/pun anak nak masuk 2. wan still kiut.. Lia sama gak kot.. 2 thn lps jupe dia kat trg.. Haniza sama kot. tpi atau lee sejak2 dah jadik mak orang nii.. yg pasti aku ler maintain SLIM dari dulu sampai skrg.. hehehe.. jgn jeles yee kwn2.. ade masa kiter wat reunion ekk..



ni leer 2 org bespren aku yg still dok contact lagi... masa nii K'za mengandungkan Farish.. dah lama dah nii.. Wan pun dah ade kat sarawak dah... k'za pun dah 6 bln dah skrg no no 2 lak. aku ni tunggu je nak jadik auntie jee laa. ngan wan x tau bile lagi leh jumpee...Rindu lee kat ko wann..

No comments: