Aku dan Dia

Aku dan Dia
sayang kamu sepenuh jiwa

Tuesday, December 16, 2008

Dah lame x update..

lamenyee.... x update. bz laa.. dari akhir bulan 11 ari tu balik terengganu. 1 minggu kat kampong.. sangkut banjir.. keta rosak.. cian aku.. perancangan cuti kejap jee.. dari 27 nov sapa 1 dis jee.. tup2 4 dis baru mula keja.. lama x?? bukan selalu aku cuti nii.. tapi yang best nyee ujan memanjang. nak jln2 pun susah.. sudahnyee terperap je kat umah.. baju pun sampai habis.. balik kl terus buat keja dobi.. basuh semua baju2 sbb ari sabtu 6hb nak balik umah mak metua lak kat teluk intan. cuti raya haji lakk.. letih balik terengganu pun x habis lagi.. tapi xkan nak raya kat kl dak.. balik la kg. kannn.... ptg raya tu terus balik kl abang xleh cuti. aku pun.. hehehe.. ari rabu ari2 mak mertua aku turun KL datang umah kitaorang. ngan adik ipar dan 2 orang anak buah aku Ijat & Ija.. Cian diaorang x sempat nak jalan2.. maklumlaa kitaorang semua keja.. pastu pulak ari sabtu dia nak balik dah.. tapi aku still ambik cuti ari jumaat tuu nak bawak jalan2. tp my hubby lak x leh nak cuti.. lenkali ekk mak kitaorang bawa jalan2.. ari sabtu tuu kitaorang balik antar diaorang kat teluk intan.. ari ahad balik sini.. penatnyee dah 3 minggu dah x duk umah.. umah pun dah bersepah.. balik umah jee basuh baju yang menimbun. baru berdua nii.. kalu dah ade anak macammana ekk...ya Allah permudahkanlah segala urusan hamba muu ini.
this weekends lak.. ikutkan ade kenduri kawin cousin hubby.. tp tengah pk2 nak balik ke tak? memandangkan dah 3 weekend kami travel..

No comments: