Aku dan Dia

Aku dan Dia
sayang kamu sepenuh jiwa

Thursday, December 18, 2008

18 Disember 2008

salam....

ari ni 18 disember 2008. khamis. keja cam biasa jee... rasa kejap jee dah ari khamis, esok jumaat.. then cuti 2 hari.

knapa aku suka ari ni??

sbb... ari nii gaji.. hehehe... awal kan?? biasalaa end of the year.. selalu dpt gaji cpt.. shoping KRISMAS boleh ke macam tuu...dapatlaa shoping weekends ni....

lagi satu sbb knpa aku suka ari nii.. hari ni genap laa 7 bulan aku dapat title puan. hehehe.. hepi aniversery to me & hubby. 18 Mei 2008. diam tak diam dah masuk bulan ke 7 usia perkahwinan kami. tapi masih berdua. mungkin bukan rezeki kami lagi kot... aku dan suami masih menanti.. x sabar nak jdik abah & mama.. tp aku percaya pd takdir yang maha esa.. belum rezeki kami..

No comments: