Aku dan Dia

Aku dan Dia
sayang kamu sepenuh jiwa

Monday, July 25, 2011

Pay day...

25 hb??>.
hari yang dinanti2 oleh org yg bekerja seperti aku ni... dan keja pada hari ini sgt2laa beshh..... bos xde weiiii.... kami pagi2 lps breakfast terus gi bank.. pastu masuk opis balik.. keja pun so so je.. dan aku mcm biasa keja x brapa nak byk, tghari lak aku ngan opismate gi sogo.. hehehehee.. niat hati nak beli sandal je.. terus cari apa yang nak je.. beli terus balik..
dan bila payday jugak, setelkan semua bil2.. td dah bank in duit tudung sisi azza.. wahhh x sabar laa nak tunggu.. mesti cantek mcm k azza.. hehehehe. esok transfre duit sewa rumah pulak.. kejap je duit park lam bank.. bila laa nak dpt duit byk2 ni.. kan best kalu dpt naik pangkat ke, dpt jawatan baru ke... berangan je laa. ok laa.. dah mlm.. mau iron baju, pastu tido.... asyik terlajak je tido je sejak 2 menjak ni... bln posa nnt kena disiplin sikit diri sendiri.. maklumlaa nak masuk keja kul 7.30, sblm2 ni basuk kul8.. leh laa lambat2, bln posa ni alamatnye xde laa tido lambat.. ok... cau cin cau/

No comments: