Aku dan Dia

Aku dan Dia
sayang kamu sepenuh jiwa

Friday, July 22, 2011

Hampir 2 bulan

diam x diam hampir 2 bulan aku di bahagian Baru.. Pembangunan sosioekonomi adalah tempat baru aku.. setelah hampir 9 tahun aku di sek kewangan. akhirnya JUN 2011 aku di tempatkan di tempat baru. walau sekadar berpindah tkt.. bertukar tempak duduk.. tp ianya amat terasa. 8 thn 10 blan aku di sek kewangan.. terlalu byk kisah, terlalu byk cerita, suka duka. semua dah jadi kenangan utk aku, terlalu byk pengalaman yg aku kutip di situ, bukan mudah utk aku lupe.. tp kite perlukan perubahan di dalam hidup ini. dah sampai waktunya utk aku..
walaupun hampir 2 bulan di sini.. di unit baru, tp aku selesa. mula memahami setiap rentak dan cara kerja di sini. walau x sestress di tempat lama, keja baru ni agak memcabar. haaaa.... makin lama kite belaja makin byk yg kite x tau.. itu yang aku harus terima.. kawan-kawan satu bahagian yang sporting. mmg aku akui, bekerja dgn kaum yang berlainan ngan kiter mmg senang,, (thump up for my new opismate) semua skop keja baru ni mmg x pernah aku jumpe.. semua benda baru.. tp akan aku usahakan sebaik mungkin.. yg penting BOS yang baik... i like.... makin lama aku makin senang ngan bahagian baru ni., terima kasih kerana membantu.
biarlaa apa yg terjadi sebelum ini aku jadikan pengalaman.. pengalaman yg amat berharga, pengalaman utk berhati2.. pengalaman yang cukup buat aku serik utk berbuat BAIK dgn org.. cukup laa dgn apa yang telah aku alami.. biar apa yang dikata.. sampai saat ini, utk pandang muka DIA pun aku xmampu.. xperlu utk pandang andai ia amat menyakitkan hati.. terima kasih utk semua kata-kata anda didlm FB tu.. terima kasih utk semua.. sessungguhnya saya KESAL dapat kawan mcm awak... cukup laa...

No comments: