Aku dan Dia

Aku dan Dia
sayang kamu sepenuh jiwa

Tuesday, December 28, 2010

welcome 2011

selamat tahun baru 2011. lagi beberapa nak masuk thn baru. 2011.. bertambah lagi satu angka.
2010 meninggalkan segala mcm momen2 indah, suka duka kehidupan, kalu ditanya pasal azam.. hanya satu je yang aku inginkan... xmo byk2 sgt azam, bkn apa tapi aku takut sbb satu ni pun entah bila akan tercapai... aku hanya berusaha, sabar dan tawakkal.. apa ??. impian aku? I Want To be MOMMY . di samping nak jd isteri yg baik buat en eddy.. harap2 thn 2011 impian tu akan terlaksana.. apapun aku terima kalu itu takdirnye.. tapii kalu pasal ni.. aku selalu rase down.. org ckp pikir positif.. tp selama mana aku nak mcm ni. brpa lama aku nak telan semua kata2 org.. ade yg di pihak aku x kurang jugak yg memandang serong.

No comments: