Aku dan Dia

Aku dan Dia
sayang kamu sepenuh jiwa

Wednesday, December 22, 2010

fire drill...

hari ni.. sekali lagi dlam tempoh 8 tahun aku kerja di sdb.. kali ke2 aku kena menapak dr tkt 20 ke tkt1.. saat nih.. kaki aku dah lenguh2.. esok x tau laa macam mana.. pandai betul depa nih.. selalu ade bgtau. tp kali nih diam2 jek.. tibe2 je dgr alarm..kang x trn kalu btl2,, hangus jugak kan.. hehehehe... jadi semua pakat berduyun2 turun... alahai... penat, letih.. selesai semuanya kul 11.30 gitu laa... terus gi kedai pak ngah..tapau lunch daaa... kul 1 baru mkan.. tp kaki nih stil sakit2.. maklumalaa bukan muda belia lagi..
balik keja tepon en abg suh tapau makanan.. mood malas nak masak dah.. dah jemu dah masak.. bila masak dia je makan.. aku xleh nak telan.. biasanya mcm tu laa kalu aku yg msak.. aku lebih suka org makan.. x mkn pun xpe laa...
jadinya dinner kami mlm ni,,
nasi puteh + tomyam campur + kailan ikan masin + daging masak merah
( semua beli kat kedai awe) +
sirap ( sendiri bikin ) itu ajo yg aku leh buat.. penat........

No comments: