Aku dan Dia

Aku dan Dia
sayang kamu sepenuh jiwa

Thursday, October 8, 2009

Kena Tinggal..

Ari ni dah masuk hari ke-4 aku kena tinggal.. ari isnin my hubby kena outstation kat kuantan. bila kat umah duk sorg mak aii sunyi nyee yg amat sgt.. bunyi suara kat tv jee.. bila duk sorg mmg aku on tv je memanjang. off bila time tido jee.. hehehhee. bkn xpernah kena tinggal sblm ni. ok jee tp kali ni jee mmg betullaa sunyi sgt. sampai nak makan pun xde mood.. masa ari mula2 tu mmg terasa sgt bila balik umah xde org sampai mlm duk sorg.. bila ckp tepon mula sedih.. xleh ckp lama2.. malam tadi pun sama.. bila 3g ngan abang rase mcam nak menangis.. bila dia kata xtau lagi blh balik ke x jumaat ni.. sbbnye kalu kwn dia x dtg dia kena sambung ke terengganu ngan kuantan minggu dpn baru balik.. nasib laa badan kena tinggal kan.. harap2 jumaat ni dia balik. byk open house nak pegi weekend ni...

3 comments:

Diarihatiku1976 said...

salam kenal.. saya pun selalu kena tinggal ngan En hubby... kesunyian ekk.. maklumlah saya lum ada baby lagi..

ASMAH ANIZAN said...

salam kena kak.. sama laa nasib kiter ya.. sunyi jee

hajarus said...

hajar pun baru nak belajar2 kene tinggal... sebelum ni xpernah lagi tinggal sorang2 kat rumah... almaklum ler lum ade anak lagi... lagi la tambah sunyi... huhuhu...