Aku dan Dia

Aku dan Dia
sayang kamu sepenuh jiwa

Tuesday, October 27, 2009

Aiman bakal dapat kawan

Sabtu lps kakak sms bgtau,, kitaorg bakal anak sedara baru.. adik bongsu kami yg kawin bln 7 ari tu bakal dapat baby baru.. goog news untuk kami semua sbbnya mak ngan ayah dah lama tunggu berita mcm ni dari kami. maklum laa cucu baru sorg.. aiman pun sama.. duk tanya bila dia nak dapat adik baru.. akhirnya adik aku yg dpt dulu.. aku ngan abg ngah blm rezeki kami lagi.. Insyaallah ... akan ade nanti.. aku rasekan aiman yg paling seronok ni.. bakal dapt adik baru,dpt kawan baru.. Rumah kami bakal ade suara baby lg slps aiman dah hampir 6 tahun Lps.. Dan Tahniah buat Adik dan Ika.. Rezeki kau dulu nampaknya.. tunggu turn kitaorg lak lps ni..

Masa majlis diorg Julai aritu.. Thn dpn dah ber3 laa yaa

No comments: