Aku dan Dia

Aku dan Dia
sayang kamu sepenuh jiwa

Wednesday, September 9, 2009

Penat jalan

Sejak minggu lepas lagi bila balik aku naik train.. bukan apa kalu cik Abg ambik x tau kul brap leh samapi umah. padahal ampang ngan opis aku tu dkt jer.. penangan bulan posa semua pakat berebut balik awal.. jam la jadinye. aku ambik monorail stesen bukit nenas ( kena jalan kaki sikit dari opis ) pastu turun stesen hang tuah. masa nak naik org x ramai tp bila samapi bukit bintang ngan imbi jenuhlaa berhimpit2.. lemas pun ade.. Dari Hang Tuah aku ambik Lrt Star balik Ampang.. yg ok sikit sbb Train ni panjang sikit so ramai laa org blh naik xpayah nak berebut2. dari Lrt pulak aku kena jalan kaki pulak nak balik umah.. part ni yg paling aku xsuka. lenguh laa bila sampai umah nak masak lagi.. rasa macam berkejar2 jee..
bila hari2 mcm ni rase x sabar nak tunggu minggu dpn.. nak balik kg. rindu kat aiman, rindu nak gelak2 ngan kakak, yg paling penting rindu nak bukak posa kat kg.. bestnyer.. makan ngan semua adik beradik.. tp xtau blh ke x kumpul cam dulu2. sbb Abg ngah pun dah ade family sendiri.. selalu dia je yg paling meriah time buka posa, request macam2. harap2 boleh laa. kalu xde apa2 aral aku sempat 2 hari buka posa kat kg. Insyaallah.

No comments: