Aku dan Dia

Aku dan Dia
sayang kamu sepenuh jiwa

Thursday, May 14, 2009

Bz..

Dah lama x leh nak update.. bz sikit skrg sbb mula wat keja baru, pastu ade lagi satu tambahan keja nak kena wat.. semua yg aku wat aku x pernah lagi wat sebelum nii.. aku bermula dgn zero... macam mana nak wat nii... pening nyee.... semalam ade meeting satu ari kat JHEOA gombak.. aku kena jd urusetia dua ari sblm tuu kena prepare semua dokumen yg bawak... pening jugak nak kena hadap karenah org nii.. tp best jugak kalu x duk opis nii... bebas ke mana saja smlm sbb jadik urusetia... tu citer smlm... ari ni balik opis... menimbun dah keja nyee... apa nak buat dulu nii.... semua kena belajar.. aku frust betul nii... nak seronk dah dulu wat gai walaupun selalu kena marah ngan org tapi aku happy.. biasalaa kan semua keja ade cabaran.. TP aku tetap tak x puast hati gak...
last week ambik exam PTK... soalan nyee macam dah biasa sangat kuar.. harap2 dapatlaa level iv. naik lagi gaji... mana tau kan?? bertambah laa rezeki kami... lagi satu.. smlm hubby bgtau kemungkinan dia kena transferke IPOH. aku?? macam org lain laa aku pun kalu semua nya jadik aku akan mintak transfer ipoh jugak... rasenya kos hidup kat sana lagi rendah dari duk Kl ni.. semuanya nak bayar. td dah risik ngan Pengarah JHEOA perak. dia kata ade post kosong kat sana sbb staff dia nak pencen x lama lagi.. xcited laaa aku nak tukar sana.. harap2 nye dapat laa hubby transfer kat sana... doakan aku ekk... aku dah mula berangan nak tukar dari sini nii.. knpa?? biar laa rahsia.. lagipun dah lama sgt kat sini..
x blh nak tulis byk2 nii.. byk keja yg menantii.. nanti samb. lagi

No comments: