Aku dan Dia

Aku dan Dia
sayang kamu sepenuh jiwa

Thursday, January 27, 2011

Bukan senang..

BUKAN SENANG
ukan senang nak cari teman yang betul2 blh NGAM ngan kiter.. sejujurnye.. ssh nak cari teman yang blh aku anggap dia sbg teman.. teman yang blh berkongsi rase, suka dan duka..
mungkin antara kami byk persamaan,, sama2 satu bintang., sampaikan jenis kereta dan warna pun sama.. w/pun berbeza umur kami masih blh Ngam.. sesekali terpikir knp bila ade teman yg rapat.. x kan kekal dkt kiter.. selalu di uji..
sejak dua menjak ni suasana di tempat keja amat laa bosan. aku spt ilang sesuatu.. masa2 mcm ni Dia yg mendengar bersama2 kongsi rase.. sampaikan aku blh bercerita smabil berlinang air mata.. walaupun hanya bersms . dia yg paham apa yg aku rase.. sesungguhnye aku bersyukur disaat aku sedih masih ade yg sudi mendengar luahan rase.. hampir setahun kami jauh.. bagaikan baru semalam kami sama2 gelak ketawa, sama2 bercerita, ttg apa saja. mmg terasa sgt2. sbb dia terlalu byk tlg aku.. apa saja yg kami buat. mesti sama2... setiap keja yang ssh.. kami sama bantu membantu.. begitu susah utk cari pengganti sepertinye... yg selalu menjaga hati. dia terlalu memahami temannya sendiri..
sesungguhnye buat mu TEMAN.. walau kiter jauh.. tp hati kiter sentiasa dekat.. Insyaallah ade kelapangaan saya pegi penang yea...

No comments: