Aku dan Dia

Aku dan Dia
sayang kamu sepenuh jiwa

Tuesday, September 21, 2010

HARI RAYA KAMI..

Selamat Hari Raye semua .. walaupun hari ni dah nak masuk separuh syawal.. alhamdulillah kali ni masuk kali ke 3 aku beraya sebagai suami isteri.. mcam thn2 lps.. sistem giliran laa jawabnye. dan turn thn ni ade lah di teluk intan. kg en mohd eddy... kami balik teluk intan 2 hari sebelum raye. ikutkan jadual raye ke2 terus balik besut sbb raya ke3 ade kenduri kawen pulak.. nak buat mcm mana sepupu aku dah bgtau dia nak kenduri dr bulan 7 lg.. nak x nak aku mesti hadir.. MESTI ok.. sbb nye kalu aku x pegi makneya family aku seme xleh pegi.. sbb kami kan ramai.. mesti kena 2 keta.. gambar ade lah sikit sajo.. pakai henpon cap ayam aku sajok... Ni saja yg ade sepanjang beraya kali nie
Aidilfiri ke 3 kami masi berdua...

Tuan punye blog.. suram je baju raya makcik.. heheheh

Pose kami semua.. x cukup lagi nie..

Nak Gi sungai besar...

My hubby...


itu je yg ado.. jadi laa dr xde... hehehe...

No comments: