Aku dan Dia

Aku dan Dia
sayang kamu sepenuh jiwa

Thursday, July 15, 2010

Tak jadik laa pulak..

Puspanita opis aku ni nak buat trip gi terengganu.. aku?.. mesti laa join... w/pun aku ni org trg tp aku tetap nak pegi jugak.. nampaknye sambutan amat menggalakkan.. ramai yg nak pegi.. plannye nak pegi 22 hb ni.. sblm book tarikh kami book transport dulu.. org jg transport kata masa tu xde program.. so apalagi.. AJK yg terlibat susah payah cr seme bagai.. quatation, kontek org negeri.. tanya diorg apa2.. dah org negeri pun bg sokongan,, ye laa org nak dtg dok, mesti laa kena sambut. mmg kena sambut laa sbb kami mmg nak buat program kat sana,, mesti kena masuk KG OA br complete misi nak gi trg... ( tau je laa jabatan aku ni kan jheoa)..
hari ni lak.... tetiba x jdk,, masing2 dah berkobar2... sedih kwn2 aku... aku pun.. sbb aku dah plan nak jumpe sii jantung hati aku kt sana...
knpa x jdk.. sbb nye ade program ngan menteri masuk kg OA kat pahang,, so semua pilot2 kena bertugas kat sanaa.. tangguh ke 29hb,, tp aku cam x kompident jee,,. ikutt pengalaman aku kalu tangguh mesti x jdk... hampa,,,, mintak2 jadik laa.. sbb kami seme warga ajk dan ahli2,.. dah lama sgt x kumpul ramai2.. rindu ngan suasana dulu2... dah lama sgt xde prgram macam nie..
maybe ade hikmah jugak napa x jdik... kite tun ggu dah lihat laa jdk ke tak...

No comments: