Aku dan Dia

Aku dan Dia
sayang kamu sepenuh jiwa

Monday, March 1, 2010

Weekend aku..

Hari ni dah 1 mac. kejap je.. rase mcm baru je masuk thn baru 2010, dah bln mac. aku suka bln mac. sbb kami nak balik terengganu cuti sekolah ni.. kwn2 aku semua duk tanya 'ade anak sekoloah ke' hehehe.. nak citer sikit pasal cuti maulidur rasul kami last week.. cuti yg mmg memenatkan.. spt yg di rancangkan kami angkat brg slps solat jumaat ari tu.. penat weeiii,, angkat dr tingkat 4 ke tingkat 3.. w/pun kat blok sebelah je.. cian kat cik abg ngan kwnnye.. aku kemas brg je.. alhamdulillah sblm maghrib kami dah hbs angkat brg kat umah lama.. baru aku terasa betapa byknye brg.. hehehe.. dah ari sabtu aku kemas sikit2.. smlm kami settelkan brg2 yg tinggal kat umah lama.. dah pun hbs... ari ni plan nye nak bg kunci kat tuan umah.. hehehe.. kat umah baru dah nak hbs kemas.. ingat nak el ari nie tp rase dah x byk nak kemas.. blh laa samb kemas balik keja nie.. smlm tghari aku sempat lg layan NIYANG RAPIK kat galaxy ampang.. w/pun dekat je tp puashati dpt kuar ngan cik abg.. hehehehe.. kitaorg mmg selesa di situ sbb senang parking, senang gak dpt tiket x yah nak Q panjang2.. pergi terus blh dpt tiket.. pendek kata aktiviti hari minggu kami full minggu lps.. abg sempat main futsal lps tgk wayang, aku je duk umah.. layan borak ngan kawan2 yg dtg umah.. w/pn umah x habs kemass... apapun kami masih dlm proses nak sesuaikan diri kat umah baru.. tp aku rase ok lg dr umah lama.. harap2 tuan umah baru ni x macam tuan umah lama.. angin jek aku kalu ingat kan tuan umah lama tu.. org melayu tp x pikir kt org melayu.. menyampah aku.. sampai aku pun xleh nak pandang muka dia.. bila aku jumpe dia mesti angin je... malas nak ckp bykk.. hrp2 semuanya ok.. cuma umah baru aku ni sunyi sikit.. sbb umah lama dulu ngadap taman.. ptg2 mesti riuh ngan suara budak2 main taman.tp alah bisa tegal biasa...

No comments: