Aku dan Dia

Aku dan Dia
sayang kamu sepenuh jiwa

Thursday, February 4, 2010

Kejadian Di jalan ampang

masa kat opis dlm kul4 td.. semua opismate duk bgtau ujan.. dan aku pun turut sama dlm perbualan mereka,. tp yg aku heran nya kat luar tu panas je.. dlm ati ku ckp ujan panas kot.. dlm15mint sblm kul 5, tibe2 heboh diorg bgtau ade pokok tumbang.. masing2 yg naik motor gelaba sbb semua motor di park bwh pokok dil pintu masuk dan pintu keluar selangor dredging. ade yg bgtau pintu masuk ade yg bagitau pintu keluar.. ade sorg dua bdk dept aku turun tgk lee. aku n the gang lak bila punch card tu bunyi lagu terus lee siap nak balik..
tup2 ambik ko mcm mana nak balik nie sbb pokok yg tumbang tu merentangi jalan ampang, bukan di selangor dredging.. hahaha.. rupenya pokok kat bgnan sebelah tu yg tumbang.. masa aku turun tu bomba dan rescue 999 tgh duk buat keja diorg.. sebuah keta vios turut dihempap.. tp alhamdulillah tiada yg cedera.. mcmmana laa nak byg keta yg tgh bergerak dijln raya tibe dihempap pokok.. semua kenderaan ke2 hala tidak blh bergerak.. maknanya aku pun xleh balik laa.. mcmana nak blk kalu dah mcm tu.. sudahnye ptg td aku terpaksa naik LRT PUTRA & STAR. penat wehh menapak.. dgn org ramai lagi.. hehhehe..

jgn ingat kat kg je ade kejadian pokok tumbang tp kat tgh2 bandaraya pun ade jgk pokok yg tumbang..

No comments: